KOSZYK JEST PUSTY PRZEJDŹ DO KOSZYKA

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU 

1.       Postanowienia ogólne

1.1.Sklep internetowy ‘miyaka-biżu’ dostępny pod adresem internetowym www.miyakabizu.sellingo.pl prowadzony jest przez firmę:

MIYAKA Katarzyna Nowogórska-Dziedzic

Adres: Grochowska 100/9 04-301 Warszawa

NIP: 7743070042 REGON: 361440920

Regulamin jest skierowany do Konsumentów korzystających ze sklepu internetowego www.miyakabizu.sellingo.pl i określa zasady korzystania z niego.

1.2.W celu zawarcia umowy sprzedaży poprzez sklep internetowy klient jest zobowiązany do akceptacji warunków określonych w Regulaminie.
 
 

2.       Informacje o towarach

2.1.Asortyment dostępny w sklepie internetowym jest osobiście fotografowany oraz opisywany przez Sprzedawcę.

2.2.Ceny wszystkich towarów są podawane w polskich złotych i zawierają podatek. Cena każdego przedmiotu jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów znajdujących się w ofercie. Ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki.

2.3.Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzania oraz odwoływania akcji promocyjnych. Do sprzedaży oraz wyprzedaży promocyjnej może zostać przeznaczona ograniczona ilość towarów. Wtedy realizacja zamówień następuję według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień aż do wyczerpania zapasów.

 

 

3.       Procedura składania zamówienia

3.1.Klient aby móc dokonać zakupu w sklepie jest wpierw zobowiązany do wypełnienia formularza rejestracyjnego w celu założenia swojego indywidualnego konta klienta. W celu założenia konta niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres (ulica, nr domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość), adres e-mail, telefon kontaktowy,  hasło. Klient ma prawo do późniejszych modyfikacji wyżej wymienionych danych, może także w każdej chwili, bez podawania przyczyny usunąć stworzone przez siebie konto wysyłając stosowne żądanie na adres e-mail: sklep@miyakabizu.sellingo.pl. Założenie konta jest bezpłatne.

3.2.Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem wypełnionego przez klienta formularza zamówienia. W formularzu niezbędne jest podanie wszystkich danych umożliwiających dostarczenie zamówienia (imię, nazwisko, pełen adres, adres e-mail, telefon kontaktowy). Należy także wybrać sposób dostawy oraz sposób płatności.

3.3.Realizacja zamówienia trwa od 1-5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku)

 

 

4.       Formy płatności

4.1.Klient złożone zamówienie może opłacić korzystając z następujących sposobów płatności:

4.1.1.     Przelew na konto osobiste Sprzedającego

4.1.2.     Płatność przy odbiorze osobistym

 

 

5.       Dostawa towaru

5.1.Zamówiony towar zostaje wysłany w przeciągu 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sprzedawcy.

5.2.Zamówiony towar jest wysyłany na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatów InPost.

5.3.Koszt podanych sposobów dostawy jest stały bez względu na zamawianą ilość towaru. Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany ceny w przypadku podniesienia ceny za usługę przez wyżej wymienionego pośrednika.

5.4.Czas dostawy jest uzależniony od wybranego przez klienta sposobu doręczenie.

5.5.Wysyłka towaru w przypadku płatności na konto bankowe następuję po zaksięgowaniu należności na koncie.

5.6. Odbiór osobisty zamówienia jest bezpłatny

5.7. Cennik dostawy dostępny w jednej z zakładek strony sklepu.
 
 

6.       Odstąpienie od umowy

6.1.Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przesyłki bez podawania przyczyny.

6.2. Klient może odstąpić od umowy wysyłając stosowne oświadczenie (Oświadczenie o odstąpieniu od umowy) na adres siedziby firmy lub drogą mejlową.

6.3.Klient ma 14 dni kalendarzowych od momentu złożenia oświadczenia na odesłanie towaru.  Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być uszkodzony, ma być kompletny. Sprzedawca ma obowiązek nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia z powrotem  towaru, zwrócić klientowi poniesione koszty (koszt zamówionego towaru+ koszt przesyłki do klienta).

 

 

7.       Reklamacja

7.1.Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien zwrócić uszkodzony towar na adres pocztowy siedziby firmy. Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych!

7.2. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis reklamacji: rodzaj i data wystąpienia wady, dane kontaktowe składającego reklamację.

7.3.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w przeciągu 14 dni kalendarzowych od momentu złożenia pisma reklamacyjnego.  Jeśli zostanie ono pozytywnie rozpatrzone, wadliwy towar zostanie wymieniony na towar pełnowartościowy bądź w przypadku np. wyczerpania zapasów sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny dostępny.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl